Khamis, 29 Jun 2023

HARI KELUARGA LEGASI TOK BEDAH

    TERIMA KASIH atas jemputan untuk kami turut serta ke program Hari Keluarga Legasi Tok Bedah. Namun sekadar sempat bersama sekejap sahaja memandangkan ada urusan yang perlu didahulukan.

     Kebetulan pula lokasi pilihan berada di daerah kami, iaitu di Teluk Senangin. Rania Beach Resort merupakan pilihan mereka. Itulah penginapan yang telah ditempah. Sempatlah kami meninjau keadaan biliknya. Agak selesa. 

    Kemesraan jelas terbayang di raut wajah mereka. Ikatan kekeluargaan yang akrab dapat dlihat. Ramai juga yang dapat turut serta. Sesetengahnya memang cukup kami kenali kerana seringkali bertemu sebelum ini. 

    Sedang asyik memerhati, aku dan suami dijemput untuk menyampaikan hadiah kepada pemenang bagi pertandingan yang telah mereka laksanakan. Pasti meriah sekali acaranya yang bermula di awal pagi sehingga ke tengah hari. Malangnya kami tidak dapat bersama menyaksikannya. 

    Kegembiraan dapat dilihat semasa masing-masing membuka hadiah pertukaran yang penuh misteri. Gelagat masing-masing ada yang menghiburkan. Penuh gelak tawa. Kami berkongsi kegembiraan tersebut.
 

    Sebelum meninggalkan lokasi, kami meninjau Wardah dan Fatih yang tergolek keletihan di atas katil. Ah... penatnya mereka. Seterusnya kami dipelawa menikmati minum petang yang disediakan. Terima kasih buat semua. Ada rezeki kita bersua lagi.



catatan 17 Jun 2023

Tiada ulasan: